Valentini saveriu - Kurdistana

lasceti lu pisà
'ssu soli d'Uttrovi
lascieti lu pisà
ch'eddu alsi u monti
Nemrut
ch'eddu brusci l'Ararat
aghju u tempu
aghju l'eternità

chì caldu ch'eiu aghju
chì caldu

socu una goccia
d'acqua
socu a rena secca
sentu vena i calori
è u focu mi si magna

lascieti li fà
ci adunisciarani
par sempri
a i nostri monti
ùn ci spiccarani mai
più

chì mi pò fà s'eddu si
leva u ventu
è si u mondu mughja a
so tuntia
chì mi po fà s'eddu mi
ciaffeghja
chì mi pò fà
sarà u me prima soli
eternu
u me amori fattu
é a vostra vargogna

lascietti sbatta i porti
sfraià si ancu a raghjò
quali m'hà da parà avali
quali
eiu marchju
marchju
u ventu ùn m'acceca
più

ma quali hè chì dici chì
i steddi sò luntanu
quali

sò quì in a storia
in u lozzu
u vostru lozzu
allora baddeti
baddeti puri tranquilli

aghju u tempu
aghju l'eternità